Kraj

Jurajska wprowadza małe opakowania Ice Tea

"Jurajska" Spółdzielnia Pracy rozszerzyła wprowadzony w maju br. brand - napój herbaciany Ice Tea - o półlitrowe opakowania. Do tej...

“Jurajska” Spółdzielnia Pracy rozszerzyła wprowadzony w maju br. brand – napój herbaciany Ice Tea – o półlitrowe opakowania. Do tej pory napoje były dostępne w butelkach półtoralitrowych. – Mniejsze opakowanie pozwoli konsumentom zabierać napój ze sobą – powiedziała Beata Skorek-Stefańska z Jurajskiej. Nie ujawniła dalszych planów marketingowych i reklamowych związanych z rozwojem brandu.

Segment napojów herbacianych w butelkach w 2006 r. zwiększył się w porównaniu z rokiem 2005 o 90 proc., osiągając wartość 320 mln zł. Liderami rynku pozostają Coca-Cola z napojem Nestea – udziały wartościowe na poziomie ok. 54 proc., oraz PepsiCo z Lipton Ice Tea – ok. 28 proc. udziałów wartościowo (ACNielsen). (MKS)