Przetargi

Henkel będzie kontynuować współpracę z Optimum Media OMD

Henkel rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową firmy w Polsce. Decyzje podejmowała wiedeńska centrala koncernu. Firma podjęła decyzję o kontynuowaniu współpracy...

Henkel rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową firmy w Polsce. Decyzje podejmowała wiedeńska centrala koncernu. Firma podjęła decyzję o kontynuowaniu współpracy z domem mediowym Optimum Media OMD, z którym dotychczas współpracowała. W konkursie brały również udział agencje Mediaedge:cia i Media Group. Celem przetargu była weryfikacja warunków, jakie Optimum Media OMD oferowało marketerowi.

Według danych Expert Monitora w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy br. Henkel Polska wydał na reklamę blisko 120 mln zł, zwiększając swoje wydatki w stosunku do analogicznego okresu ub.r. o nieco ponad 10 proc. Henkel jest stricte telewizyjnym marketerem. W tym roku na działania reklamowe w tym medium wydał 117 mln zł, a rok wcześniej – 104,2 mln zł. (JD)