Kraj

ZenithOptimedia realizuje projekt Touchpoints dla kolejnego klienta

Dom mediowy ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints dla kolejnego klienta. Agencja nie ujawnia nazwy marketera. Wiadomo jedynie, że jest to...

Dom mediowy ZenithOptimedia realizuje projekt badawczy Touchpoints dla kolejnego klienta. Agencja nie ujawnia nazwy marketera. Wiadomo jedynie, że jest to jeden z największych graczy na rynku artykułów spożywczych. Touchpoints w ujęciu ZenithOptimedia to narzędzie do planowania i śledzenia efektów biznesowych dla wszystkich płaszczyzn styku danej marki z konsumentem. Głównym celem badania jest znalezienie optymalnego marketing miksu dla danego produktu.

Ostatnio ZenithOptimedia zakończył projekt Touchpoints dla marki Żywiec. Agencja przygotowała już projekty tego typu dla brandów: L’Oreal, Toyota i Hochland. Badania dla poszczególnych marek przeprowadzane są falami. Touchpoints ZenithOptimedia to własny projekt tej agencji. Poza Polską prowadzi go na 35 rynkach.

Niezależnie od tego projektu nad Touchpoints pracuje w Polsce Millward Brown SMG/KRC we współpracy z AGB Nielsen Media Research i Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych, o czym pisaliśmy w DS “MMP” 23 listopada br. W Wielkiej Brytanii ZenithOptimedia jest jednym z uczestników projektu Touchpoints przygotowywanego pod patronatem Institute of Practicioners in Advertising. (PM)