Kraj

DDB Warszawa przejęła obsługę marek Airwaves i Hubba Bubba

Agencja reklamowa DDB Warszawa przejęła obsługę części marek z portfolio producenta gum do żucia Wrigley Poland. Na rynku polskim agencja...

Agencja reklamowa DDB Warszawa przejęła obsługę części marek z portfolio producenta gum do żucia Wrigley Poland. Na rynku polskim agencja rozpoczęła obsługę brandów Airwaves i Hubba Bubba. Pierwsze projekty z zakresu komunikacji marketingowej będą realizowane na przełomie stycznia i lutego 2008 r. Wcześniej obie marki były obsługiwane przez BBDO Warszawa.

Podział portfolio jest wynikiem przetargu globalnego rozstrzygniętego w sierpniu br. Marketer zdecydował się wówczas na rozpoczęcie współpracy z siecią DDB i kontynuację pracy z dotychczasowym partnerem siecią BBDO. DDB Worldwide, dotychczas pracująca dla Wrigley tylko w Australii i Nowej Zelandii, rozpoczęła globalnie pracę dla takich marek, jak: Airwaves, Boomer, Hubba Bubba, Juicy Fruit i Solano, oraz na niektórych rynkach dla marek Sugus i LifeSavers. W BBDO pozostała obsługa Eclipse, Extra, Orbit i Winterfresh oraz nowych marek Altoids i %, które zostały wprowadzone w USA latem 2007 r. (JP)