Kraj

Szachowa mistrzyni Polski twarzą firmy Young Digital Planet

Firma Young Digital Planet (YDP), działająca w obszarze oprogramowania komputerowego i dostarczająca systemy szkoleniowe i treści edukacyjne, rozpoczęła współpracę z...

Firma Young Digital Planet (YDP), działająca w obszarze oprogramowania komputerowego i dostarczająca systemy szkoleniowe i treści edukacyjne, rozpoczęła współpracę z mistrzynią Polski w szachach Iwetą Rajlich. Szachistka została ambasadorką serii programów komputerowych eduRom.

Firma rozpoczęła właśnie kampanię reklamową przebiegającą pod hasłem: “Wiedza czyni Mistrza”. Wykorzystano w niej czasopisma edukacyjne i wąsko targetowane pisma dla nauczycieli konkretnych dziedzin nauki (m.in.: “Głos Nauczycielski”, “Biologia w Szkole”, “Geografia w Szkole”, “Gazeta Szkolna”, “Życie Szkoły” i inne). Kampania potrwa do końca grudnia. Grupą docelową programów edukacyjnych z serii eduRom są zarówno rodzice dzieci w wieku szkolnym, jak i nauczyciele oraz decydenci podejmujący decyzję o zakupie oprogramowania edukacyjnego dla szkoły. Kreacją do kampanii zajęło się wewnętrzne studio graficzne działu marketingu firmy YDP, które również odpowiedzialna jest za zakup mediów. Działania PR powierzono agencji PR Kwadrat.

W działaniach reklamowych firma YDP skupiała się i nadal będzie skupiać na nauczycielach i dyrektorach szkół, placówek edukacyjnych i do nich głównie był kierowany przekaz. Jak poinformowali przedstawiciele firmy, działania promocyjno-reklamowe YDP i ich termin w przyszłym roku będzie związany z sezonowością w branży edukacyjnej oraz kalendarzem wydawniczym marketera uwzględniającym premiery nowych wydań. W przyszłorocznych działaniach firma YDP będzie kontynuowała obecność w pismach branżowych, a także planuje szerszą niż dotychczas obecność podczas targów, konferencji i kongresów edukacyjnych.

Wizerunek Iwety Rajlich będzie się pojawiał także w 2008 r. w reklamach prasowych, na ulotkach i innych materiałach rozdawanych podczas konferencji i targów. (GHM)