M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vistula-Wólczanka rozwinie w Polsce sieć sklepów marki Bossini

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2007, 06:45

Na naszym rynku pojawiła się nowa odzieżowa marka - Bossini. Jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce jest firma Vistula-Wólczanka Galeria Centrum....

Na naszym rynku pojawiła się nowa odzieżowa marka - Bossini. Jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce jest firma Vistula-Wólczanka Galeria Centrum. - Bossini to wygodna, łatwa do komponowania kolorowa odzież przeznaczona dla całej rodziny. Ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci w ogromnej gamie kolorów i fasonów o doskonałej relacji jakości i wartości do ceny - tak w skrócie przedstawia markę Dariusz Jarzynka, projektant firmy Vistula-Wólczanka Galeria Centrum. W ciągu najbliższych pięciu lat Vistula-Wólczanka Galeria Centrum zamierza otworzyć ok. 40 sklepów Bossini, z czego dwa jeszcze w tym roku. Jeden z nich powstanie na terenie centrum handlowego Wola Park w Warszawie. Wraz z rozwojem sieci dystrybucji planowana jest kampania wspierająca brand, ale jej szczegóły nie są na razie ujawniane.

Pozycjonowanie marki Bossini będzie zbliżone do Reserved i H&M. Ma to być marka popularna, oferująca praktycznie cały asortyment odzieżowy łącznie z akcesoriami i bielizną. Bossini ma azjatyckie korzenie. Firma Bossini International Holdings Limited powstała w 1987 r. w Hongkongu. Obecnie ma ponad 1000 sklepów w 20 krajach na świecie. Markę Bossini charakteryzuje kolor zielony i symbol lampy. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,