M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bakalland będzie inwestował w nowy brand Orico

Serwis Dzienny | 12 grudnia 2007, 06:45

Bakalland SA w marcu przyszłego roku zamierza przedstawić konsumentom nową markę Orico, pod którą będą sprzedawane różnego rodzaju produkty sojowe,...

Bakalland SA w marcu przyszłego roku zamierza przedstawić konsumentom nową markę Orico, pod którą będą sprzedawane różnego rodzaju produkty sojowe, m.in. parówki, kotlety itp. Brand ma otrzymać wsparcie reklamowe w postaci reklamy prasowej w tytułach prasy branżowej i konsumenckiej, a także wsparcie na poziomie PR, które ma zapewnić agencja Liberty Group. Stronę internetową dla marki przygotuje agencja Umbrella Marketing House, która ostatnio wygrała przetarg.

Orico i produkty sojowe mają stanowić w przyszłości drugą ważną gałąź biznesu spółki giełdowej Bakalland. Niezależnie od tego w grudniu br. firma zamierza podpisać umowę z jedną z platform internetowych, we współpracy z którą chce uruchomić sprzedaż swoich produktów przez internet. Szczegóły projektu nie są jednak znane. W bieżącym roku rozrachunkowym marketer zamierza wypracować 20 mln zł przychodu. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,