Kraj

Ewa Visan odpowiada za marketing Makro Cash & Carry; zmiany w strategii

Ewa Visan pełni funkcję menedżera pionu operacyjnego ds. marketingu w sieci handlowej Makro Cash & Carry (Metro Group). Zastąpiła Dorotę...

Ewa Visan pełni funkcję menedżera pionu operacyjnego ds. marketingu w sieci handlowej Makro Cash & Carry (Metro Group). Zastąpiła Dorotę Skorupską, która przeszła do Lekkerland Polska na stanowisko dyrektora ds. zakupów. Makro Cash & Carry zamierza w przyszłym roku wprowadzić zmiany w strategii komunikacji marketingowej. – Chcemy w zintegrowanej, szerszej komunikacji bardziej niż dotąd wykorzystywać media – mówi Andrzej Słodki, rzecznik prasowy spółki. Dotychczas Makro wykorzystywało w swoich działaniach komunikację bezpośrednią, m.in. gazetki reklamowe skierowane do swoich klientów. Wynikało to przede wszystkim ze specyfiki klienta tej sieci – znaczną większość stanowią właściciele firm, osoby prowadzące działalność gospodarczą. Makro prowadzi bowiem głównie sprzedaż hurtową.

Od przyszłego roku spółka chce wyjść poza komunikację bezpośrednią i dotrzeć do szerszej grupy klientów biznesowych. Nie jest wykluczone, że będzie szukać do współpracy agencji reklamowej i agencji public relations.

Ewa Visan ostatnio pracowała w P4, gdzie była dyrektorem ds. sprzedaży. Wcześniej była m.in. dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Eden Spring oraz UPC Polska. (BG)