M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

InPost promuje usługę kontrolowania procesu dostarczania przesyłek

Serwis Dzienny | 13 grudnia 2007, 06:45

Niezależny operator pocztowy InPost w ramach strategii usprawniania i modernizacji procesów logistycznych uruchomił nowatorski system kontrolowania online statusu przesyłanej korespondencji....

Niezależny operator pocztowy InPost w ramach strategii usprawniania i modernizacji procesów logistycznych uruchomił nowatorski system kontrolowania online statusu przesyłanej korespondencji. Usługa dostępna jest dla klientów biznesowych i indywidualnych.

W związku z wejściem na rynek nowej usługi wczoraj ruszyła kampania reklamowa w portalu Interia.pl pod hasłem "Śledzimy każdy list". Charakterystyczne żółte billboardy i toplayery przedstawiają strusia tropiącego korespondencję. Wsparcie stanowią artykuły sponsorowane na łamach Interia.pl. Za kreację odpowiadała krakowska agencja reklamowa Navigator. Media planował i kupił reklamodawca we własnym zakresie, zaś za działania PR odpowiada Genesis PR. Działania promocyjne potrwają do 21 grudnia br.

Nowoczesny system IT, wykorzystywany do nadzorowania procesów logistycznych i operacyjnych, został częściowo sfinansowany ze środków pozyskanych z publicznej emisji akcji spółki Integer.pl, do której należy InPost. Pozostałe koszty związane z uruchomieniem modułu spółka pokryła ze środków własnych.

InPost intensyfikuje działania mające na celu rozwój firmy i tym samym wzrost jej atrakcyjności dla akcjonariuszy i inwestorów. Spółka planuje wzrost sprzedaży m.in. dzięki systematycznemu rozszerzaniu sieci punktów obsługi klienta. W ciągu trzech kwartałów 2007 r. firma podwoiła liczbę obsługiwanych miast z 73 do 153. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , , ,