Kraj

Kolastyna wprowadza nową linię kosmetyków Glamour Skin

Grupa Kolastyna wprowadziła pod marką Laboratorium Kolastyna nową linię kosmetyków Glamour Skin. Są to produkty, które stopniowo nadają efekt opalonej...

Grupa Kolastyna wprowadziła pod marką Laboratorium Kolastyna nową linię kosmetyków Glamour Skin. Są to produkty, które stopniowo nadają efekt opalonej skóry. Kosmetyki przeznaczone są do pielęgnacji skóry twarzy i ciała, dostosowanych do różnych typów karnacji. – Stworzenie nowej linii jest naszą odpowiedzią na wzrost zainteresowania konsumentów preparatami brązującymi, posiadającymi jednocześnie właściwości pielęgnacyjne – mówi Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna. Sugerowana cena produktów waha się od 15 do 18 zł. Obecnie firma pracuje nad strategią promocji serii Glamour Skin.

Według danych Kolastyny (na podstawie MEMRB za 2006 r.) spółka zajmuje drugą pozycję na polskim rynku pod względem udziałów wartościowych -18,1 proc. (tuż za marką L’Oreal) oraz pierwszą – 21,3 proc. pod względem ilościowym w segmencie kosmetyków brązujących. (JD)