M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola nie wie, kto zajmie się marketingiem wody

Serwis Dzienny | 13 grudnia 2007, 06:45

Coca-Cola Poland HBC nie rozstrzygnęła, kto zastąpi Marcina Barcza na stanowisku dyr. generalnego ds wody. - Może się okazać, że...

Coca-Cola Poland HBC nie rozstrzygnęła, kto zastąpi Marcina Barcza na stanowisku dyr. generalnego ds wody. - Może się okazać, że obowiązki Marcina Barcza zostaną rozdzielone pomiędzy dotychczasowych pracowników - mówi Iwona Jacaszek, rzecznik firmy. Marcin Barcz będzie sprawował swoją funkcję do końca br. W styczniu 2008 r. rozpocznie pracę w agencji Leo Burnett Warszawa na stanowisku dyr. zarządzającego. Marcin Barcz pracował w Coca-Coli od kilkunastu lat. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,