Kraj

Delecta wprowadza markę kisielu Fisiel; wspiera nowość degustacjami

Delecta wprowadziła pierwszy na polskim rynku marchewkowo-owocowy kisiel - Fisiel. Dostępny w czterech wariantach smakowych przeznaczony dla dzieci. Bohaterem marki...

Delecta wprowadziła pierwszy na polskim rynku marchewkowo-owocowy kisiel – Fisiel. Dostępny w czterech wariantach smakowych przeznaczony dla dzieci. Bohaterem marki (brand hero) stworzonym na potrzeby promocji produktu jest królik Fisiel – obecny na opakowaniach oraz w serwisie internetowym www.fisiel.pl. Na stronie internetowej, której inauguracja planowana jest w styczniu 2008 r., dzieci odnajdą m.in.: konkursy, zabawy oraz szereg innych aktywności. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszą degustacje i animacje sprzedaży w hipermarketach, działania PR oraz sampling próbek w klubie konsumenckim “Delektynka”. Na potrzeby promocji przygotowano także materiały POS i ulotki handlowe. Postać królika Fisiela jest kluczowym motywem akcji. Animatorzy przebrani za maskotkę zabawiają dzieci w sklepach i na imprezach sportowych. Opakowania produktu, materiały POS oraz serwis internetowy przygotowała agencja reklamowa PND Futura. Działania PR marki prowadzi agencja Kolterman Media Communications, a degustacje i animacje w punktach sprzedaży firma marketing services Smolar. (MKS)