M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Restauracje Wars rozpoczynają proces rebrandingu

Serwis Dzienny | 13 grudnia 2007, 06:45

Wars, jedna z najstarszych polskich marek świadcząca usługi gastronomiczne w pociągach, rozpoczyna proces rebrandingu. Spółka Wars zdecydowała o unowocześnieniu marki...

Wars, jedna z najstarszych polskich marek świadcząca usługi gastronomiczne w pociągach, rozpoczyna proces rebrandingu. Spółka Wars zdecydowała o unowocześnieniu marki i dostosowaniu jej do rosnących potrzeb konsumentów. - Celem rebrandingu jest odświeżenie marki i poprawienie jej odbioru wśród podróżnych oraz podniesienie jakości oferowanych usług i poziomu obsługi - powiedział prezes spółki Zbigniew Terek. Projekt jest w fazie przygotowań, ma być wprowadzany etapami. Obejmą one: zmianę logotypu, szkolenia personelu w celu poprawy obsługi klientów, nowe stroje pracowników, zmianę zastawy stołowej, nowe wnętrza wagonów i nowe menu. Nowe potrawy zostały opracowane przez specjalistów ds. żywienia SGGW w Warszawie. Wars nie udzielił bliższych szczegółów wdrażanych zmian. Za projekt rebrandingu odpowiedzialna jest firma doradztwa marketingowego Grupa A5/Totem. Działania PR na potrzebę spółki realizuje agencja Core PR. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , ,