M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Newton Pl przeprowadził rebranding i zmienił nazwę

Serwis Dzienny | 14 grudnia 2007, 06:45

Firma monitoringowa Newton Pl zmieniła nazwę na Newton Media (NM). Rebranding przeprowadzono jednocześnie w Czechach, na Słowacji i w Polsce,...

Firma monitoringowa Newton Pl zmieniła nazwę na Newton Media (NM). Rebranding przeprowadzono jednocześnie w Czechach, na Słowacji i w Polsce, gdzie spółka ma swoje oddziały. W nowym logo wykorzystano wizerunek kolibra, którym zastąpiono dotychczasowe jabłko. Powstała także zaprojektowana od początku strona internetowa w nowej kolorystyce. Za stronę graficzną całego przedsięwzięcia odpowiada oddział z Pragi.

Jan Ruszkowski, kierownik działu wydawców NM, wśród powodów zmiany nazwy i wizerunku firmy wymienia konieczność ujednolicenia nazwy polskiej i czeskiej (Newton Information Technology). Jednocześnie nowa nazwa nawiązuje do obszaru działalności firmy. Odświeżenie wizerunku nastąpiło po 12 latach istnienia na rynku (w Polsce po czterech latach). Ruszkowski podkreśla, że nie ma to związku z planami ekspansji firmy na kolejne rynki.

- Wdrażamy szereg nowych produktów. Do najciekawszych należy zaliczyć zaawansowane analizy medialne i porównawcze przeglądy prasy - dodaje Ireneusz Bera, dyrektor zarządzający NM w Polsce. W tym tygodniu do obsługiwanych przez NM urzędów centralnych dołączyło MSWiA.

Newton Media Sp. z o.o. jest częścią grupy Newton Media, a.s., środkowoeuropejskiej sieci monitoringu rynku medialnego. Pod koniec lipca br. polski oddział NM rozpoczął współpracę z firmą NetSprint.pl (grupa Mecom Europe) świadczącą usługi monitoringu internetu. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,