Przetargi

Budvar Centrum zaprosił do rozmów firmy reklamowe

Ponad 20 agencji odpowiedziało na zaproszenie firmy Budvar Centrum (producent okien), która w listopadzie br. rozpoczęła poszukiwania agencji reklamowej, domu...

Ponad 20 agencji odpowiedziało na zaproszenie firmy Budvar Centrum (producent okien), która w listopadzie br. rozpoczęła poszukiwania agencji reklamowej, domu mediowego, agencji public relations i firmy merchandisingowej do obsługi na 2008 r. (patrz DS “MMP” z 26 listopada br.).

Budvar zaprosił do rozmów dziesięć agencji reklamowych, osiem agencji public relations i sześć domów mediowych. Ich nazw przedstawiciele spółki nie zdradzają. Jak poinformowała Jolanta Kubiak, specjalista ds. marketingu firmy, do kolejnego etapu przejdą po maksymalnie trzy agencje. Short-lista agencji ma powstać w najbliższych dniach.

Budvar opracował nową strategię marketingową na przyszły rok, jednak nie zdradza jej szczegółów. Informuje jedynie, że celem firmy jest zdobycie pozycji numer jeden w segmencie firm zajmujących się stolarką okienną.

Dotychczas Budvar nie współpracował z żadną agencją reklamową ani domem mediowym, wszystkie działania promocyjne firma przygotowywała we własnym zakresie. (BG)