Kraj

Krzysztof Sak nowym szefem marketingu Adidas Poland

Krzysztof Sak został nowym szefem marketingu firmy Adidas Poland. Przypomnijmy, że Paweł Patkowski, poprzedni dyr. marketingu Adidas Poland (przez sześć...

Krzysztof Sak został nowym szefem marketingu firmy Adidas Poland. Przypomnijmy, że Paweł Patkowski, poprzedni dyr. marketingu Adidas Poland (przez sześć lat), jesienią br. przeszedł do Polkomtela (sieć Plus), gdzie został z-cą dyr. departamentu komunikacji marketingowej ds. pre-paid i rozwoju biznesu. Adidas przeprowadził wówczas reorganizację struktur. Krzysztof Sak pełni funkcję communication & PR managera, któremu podlega komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna firmy, w tym marketingowa i reklamowa. Do tej pory Sak pracował w marketingu branży motoryzacyjnej, w latach 1997-2005 pracował w Iberia Motor Company (Seat), ostatnio jako zastępca dyrektora marketingu, a ostatnie dwa lata spędził w Nissan Sales Central & Eastern Europe jako koordynator ds. marketingu w Polsce. Adidas Poland współpracuje z agencją reklamową TBWA i domem mediowym Carat. (MB)