M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Leroy Merlin wybrał short-listę przetargową

Serwis Dzienny | 14 grudnia 2007, 06:45

Sieć marketów budowlanych Leroy Merlin wybrała agencje reklamowe na short-listę w przetargu kreatywnym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Znalazły się na nim...

Sieć marketów budowlanych Leroy Merlin wybrała agencje reklamowe na short-listę w przetargu kreatywnym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Znalazły się na nim trzy firmy, w tym dwie agencje sieciowe i jedna niesieciowa. Prezentacje agencyjne zaplanowano na styczeń 2008 r. Ostatnio kreację do kampanii Leroy Merlin przygotowywała agencja Ad Fabrika FCB. Obsługą mediową sieci marketów zajmuje się Optimum Media OMD. (JP)

Czytaj więcej na temat: , ,