Kraj

Anna Kałaska dołącza do ITBC Communication

Do agencji ITBC Communication PR dołączyła Anna Kałaska, która objęła stanowisko account managera w zespole nowych technologii. Będzie odpowiadać za...

Do agencji ITBC Communication PR dołączyła Anna Kałaska, która objęła stanowisko account managera w zespole nowych technologii. Będzie odpowiadać za działania z zakresu PR korporacyjnego, produktowego oraz rozwiązań enterprise dla firmy Symantec i działania PR dla firmy Interactive Intelligence.

Kałaska rozpoczęła karierę zawodową w agencji Ad Rem PR, gdzie wspierała działania z zakresu PR produktowego dla marek: Gillette, Braun i Oral-B. Dwa lata później objęła stanowisko account executive w firmie OS3 Multimedia, na którym odpowiadała za działania e-marketingowe.

Od 2004 r. pracowała w Ciszewski PR, gdzie wspomagała projekty dla PWPW-TI (wprowadzenie na rynek systemu do płatności bezgotówkowych EasyPay) i American Restaurants (PR produktowy, korporacyjny, kryzysowy). Prowadziła również kampanie komunikacyjne dla firm Kofola Polska, Stereo.pl i Algotech Polska. Realizowała także ogólnopolską kampanię społeczno-edukacyjną poświęconą epidemii HCV dla firmy Roche Polska.