Kraj

ALIMA-GERBER PROWADZI PRZETARG NA BUDŻET MARKI ISOSTAR

Alima-Gerber, część koncernu Novartis, zajmująca się dystrybucją napoju energetycznego Isostar, rozpisała przetarg na obsługę budżetu reklamowego tej marki. Informacje na...

Alima-Gerber, część koncernu Novartis, zajmująca się dystrybucją napoju energetycznego Isostar, rozpisała przetarg na obsługę budżetu reklamowego tej marki. Informacje na temat jego wysokości oraz liczby zaproszonych agencji reklamowych nie zostały ujawnione. Jego rozstrzygnięcie nastąpi najprawdopodobniej w lutym br. Dyrektor marketingu Alimy-Gerber Wojciech Tomikowski twierdzi, że główną przyczyną podjęcia decyzji o rozpisaniu przetargu jest próba dotarcia z marką Isostar do jak największej grupy konsumentów. Mają za tym iść zmiany w polityce firmy zachodzące w sferze wsparcia sprzedaży tego produktu. Do tej pory budżet napoju Isostar był obsługiwany przez agencję reklamową Upstairs Young & Rubicam. (JP)