Kraj

Pierwsza w Polsce interaktywna kampania outdoorowa marki Jacobs Kronung

Agencja Harder & Harder przygotowała pierwszą w Polsce w pełni interaktywną kampanię outdoorową marki Jacobs Kronung dla firmy Kraft Foods....

Agencja Harder & Harder przygotowała pierwszą w Polsce w pełni interaktywną kampanię outdoorową marki Jacobs Kronung dla firmy Kraft Foods.

Główną atrakcją reklamy Jacobs Kronung “Życzenia świąteczne wyświetlane na panelach LED“ jest możliwość nadsyłania za pomocą telefonów komórkowych treści życzeń, które następnie są wyświetlane na tych panelach. Rozlokowano je w najbardziej atrakcyjnych miejscach Warszawy, Krakowa, Wrocławia i w Trójmieście.

Na głównych placach tych największych polskich miast znalazły się wielkoformatowe reklamy ścienne i nowoczesne panele, na które mieszkańcy, korzystając z własnych telefonów, mogli nadsyłać życzenia dla swoich bliskich.

W projekcie udział wzięły agencje marketingu szeptanego Harder & Harder, agencja marketingu mobilnego adMobile oraz Aram – dostawca ekranów i dom mediowy Starcom, który dokonał wyboru lokalizacji nowoczesnych instalacji. Interaktywna koncepcja reklamy oparta została na tzw. idei prosumeryzmu, związanej z personalizacją przekazu i zakładającej interakcję widza z reklamą. (MKS)