M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Awanse menedżerów ds. komunikacji i mediów w Unileverze

Serwis Dzienny | 18 grudnia 2007, 06:45

Babs Rangaiah objął stanowisko dyrektora ds. globalnego planowania komunikacji w koncernie Unilever. Do tej pory zajmował stanowisko dyrektora ds. zintegrowanej...

Babs Rangaiah objął stanowisko dyrektora ds. globalnego planowania komunikacji w koncernie Unilever. Do tej pory zajmował stanowisko dyrektora ds. zintegrowanej komunikacji na rynku USA. Stanowisko wiceprezesa ds. mediów w rejonie obu Ameryk zajmie Luis Di Como, wcześniej odpowiedzialny za globalne planowanie komunikacji Unilever. Rob Master, obecnie dyrektor ds. budowania brandów kosmetycznych w Ameryce Północnej, obejmie stanowisko dyrektora ds. mediów w Ameryce Północnej.

Zmiany na poszczególnych stanowiskach są wynikiem wcześniejszej promocji Laury Klauberg na stanowisko head global media koncernu Unilever, co nastąpiło na początku br. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , , ,