M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marketerzy chcą ujednolicenia badań reklamy online

Serwis Dzienny | 20 grudnia 2007, 06:45

W 2007 roku wydatki na internet w USA wzrosły do 25 proc. i zamknęły się kwotą 20 mld dol. Marketerzy...

W 2007 roku wydatki na internet w USA wzrosły do 25 proc. i zamknęły się kwotą 20 mld dol. Marketerzy uważają jednak, że wyniki te byłyby znacznie wyższe, gdyby udało się ustalić wspólną i jednolitą metodologię badawczą. Badacze wskazują, że tradycyjne media, takie jak: prasa, radio, telewizja, mają jednolite badania prowadzone przez The Nielsen Company Arbitron i Audit Bureau of Circulations, dzięki czemu reklamodawcy chętniej inwestują w te media. Nad projektem standardu badawczego monitorującego aktywność marketerów w sieci pracują obecnie: Interactive Advertising Bureau, Nielsen Online, comScore, Media Rating Council i Quantacast. ("WARC")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,