M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TNS zajmie się pomiarem widowni telewizyjnej w Wielkiej Brytanii

Serwis Dzienny | 20 grudnia 2007, 06:45

Instytut badawczy TNS wygrał dwa kontrakty w przetargu BARB (Broadcasters Audience Research Board) dotyczące pomiaru widowni telewizyjnej w Wielkiej Brytanii....

Instytut badawczy TNS wygrał dwa kontrakty w przetargu BARB (Broadcasters Audience Research Board) dotyczące pomiaru widowni telewizyjnej w Wielkiej Brytanii. TNS będzie odpowiedzialny za rekrutację panelu 5100 mieszkań w całej Wielkiej Brytanii. Rozpocznie się ona w 2008 roku, aby rok później zacząć testową obsługę całego systemu. Panel TNS będzie działać równolegle z aktualnym panelem prowadzonym przez AGB Nielsen, którego kontrakt wygasa z końcem 2009 roku. Podpisana umowa zakłada zarządzanie systemem telemetrycznym oraz zastosowanie w pomiarze mierników TNS o nazwie "5000 series" wykorzystywanych dotychczas w 30 tys. gospodarstw domowych w 15 krajach, w tym także w Polsce. Od 2010 roku BARB będzie korzystać tylko z pomiaru TNS. (BG)

Czytaj więcej na temat: , ,