Kraj

Sieć handlowa Alma Market uruchamia sklep internetowy

W połowie stycznia 2008 r. spółka Alma Market uruchomi internetowy sklep delikatesowy dla mieszkańców Warszawy. Będzie działał pod adresem www.alma24.pl,...

W połowie stycznia 2008 r. spółka Alma Market uruchomi internetowy sklep delikatesowy dla mieszkańców Warszawy. Będzie działał pod adresem www.alma24.pl, podobnie jak uruchomiony we wrześniu br. internetowy sklep delikatesowy obsługujący mieszkańców Krakowa. – Ze względu na doskonałe rezultaty sklepu krakowskiego zdecydowaliśmy się uruchomić kolejny tego rodzaju projekt w Warszawie – mówi Joanna Wyroba odpowiedzialna za działania PR w Alma Market. Warszawa nie będzie ostatnim miastem, gdzie Alma Market chce dostarczać e-zakupy. W 2008 r. usługa będzie rozwijana także w kolejnych dużych miastach, jednak marketer nie chce ujawniać w jakich. Autorem projektu serwisu jest dział marketingu Alma Market. Warszawiacy będą mogli wybierać spośród kilku tysięcy produktów. Zakupy powyżej kwoty 150 zł będą dostarczane gratis. Niezależnie od rozwoju e-sklepu Alma Market rozwija sieć stoisk i sklepów Krakowski Kredens, w których można kupić produkty wykonane przez polskich producentów według dawnych receptur. Obecnie działa 14 takich punktów w ramach delikatesów Alma Market oraz 8 niezależnych sklepów. W ciągu najbliższych pięciu lat ma być ich 150. W 2008 r. Alma Market rozwinie także sieć delikatesów. Planuje otwarcie 10 nowych (obecnie ma 14 sklepów). Spółka zawiesiła na razie projekt sieci kawiarni. Nie planuje także wyboru agencji do współpracy w zakresie działań reklamowych. Zamierza je realizować samodzielnie, podobnie jak do tej pory. (MKS)