Kraj

Sklep Frisco.pl wprowadza nowe funkcjonalności

Delikatesowy sklep internetowy Frisco.pl wprowadza od stycznia 2008 r. nowe zaawansowane funkcjonalności. Chodzi m.in. o wyświetlanie informacji o dacie ważności...

Delikatesowy sklep internetowy Frisco.pl wprowadza od stycznia 2008 r. nowe zaawansowane funkcjonalności. Chodzi m.in. o wyświetlanie informacji o dacie ważności produktów spożywczych i możliwość zakupu przez SMS-a. Inna ciekawa opcja to przypominanie konsumentowi za pomocą SMS-a o potrzebie zakupu produktu do domu, jeżeli wyrazi taką zgodę. – Jako firma czysto internetowa mamy pewną przewagę technologiczną nad detalistami tradycyjnymi prowadzącymi sprzedaż online. Wdrożenie tych technologii byłoby dla sieci handlowych bardzo trudne – mówi Witold Ferenc, prezes Frisco.pl. Niektóre z nowych funkcjonalności są już dostępne w sklepie dziecięcym FriscoBaby.pl, który był rodzajem pilotażu. Część rozwiązań została opatentowana w USA. Frisco.pl jest spółką należącą do grupy Sobiesław Zasada SA. (TW)