Kraj

PolRest zmienia pozycjonowanie marki Rooster, planuje wprowadzenie nowej marki

Spółka PolRest, właściciel sieci restauracji typu casual dining Rooster oraz kilku restauracji premium, zapowiada zmianę w pozycjonowaniu marki. Dotychczas jej...

Spółka PolRest, właściciel sieci restauracji typu casual dining Rooster oraz kilku restauracji premium, zapowiada zmianę w pozycjonowaniu marki. Dotychczas jej grupę docelową stanowili pracownicy biurowi i widzowie transmisji sportowych. Mirosław Gruca, dyrektor pionu relacji inwestorskich PolRestu, mówi o planach wyższego pozycjonowania marki Rooster wiążącej się z ograniczeniem skali rozwoju.

W połowie stycznia br. zostanie otwarty pierwszy lokal w Warszawie, następnie w ciągu około miesiąca powstanie kolejny w Poznaniu. Otwarciu Roostera na warszawskim Krakowskim Przedmieściu towarzyszy wizerunkowa kampania outdoorowa. Za kreację odpowiada krakowska agencja reklamowa LemonBlue, media zakupił dział marketingu spółki we własnym zakresie. Dotychczas sieć liczyła osiem restauracji, zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Trójmieście, Zakopanem, Łodzi i Bydgoszczy.

Jednocześnie spółka zapowiada wprowadzenie nowej marki restauracji typu fast casual. Strategia PolRestu na lata 2007-2009 zakłada m.in. zainwestowanie do 2009 r. ponad 43,5 mln zł, z czego 85 proc. stanowić mają inwestycje w nowe restauracje. Do końca 2009 r. spółka chce zarządzać 45 restauracjami: 26 w segmencie casual dining i 19 w segmencie premium. (KC)