Kraj

"Rodzice" mają nowy layout i większy nakład

Miesięcznik "Rodzice" (G+J Polska) od aktualnego, lutowego wydania, dostępnego od dziś na rynku, odświeża wygląd. Pismo ma nowy layout oraz...

Miesięcznik “Rodzice” (G+J Polska) od aktualnego, lutowego wydania, dostępnego od dziś na rynku, odświeża wygląd. Pismo ma nowy layout oraz logo z nowym podtytułem “Rodzice małego dziecka” podkreślającym fakt, iż jest to magazyn adresowany do obojga rodziców. Przeobrażeniom layoutu towarzyszą zmiany w zawartości pisma: nowy dział “Rodzice”, poszerzone rubryki dla “Taty” oraz “Ciąża i poród”, nowy cykl poradniczy o żywieniu dzieci.

Jednocześnie wydawca zwiększa nakład magazynu z dotychczasowych 100 tys. do 160 tys. egz. Obok wydania z gadżetem edukacyjnym (m.in. filmy instruktażowe, bajki dla dzieci) w cenie 6,50 zł wprowadzona zostaje wersja bez gadżetu w cenie 2,90 zł.

Zmiany w miesięczniku zostaną wsparte kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVN, TVN Siedem, Polsat, MiniMini), internecie (Kobieta.pl) i prasie (magazyny G+J Polska, m.in. “Claudia”, “Naj”, “Gala”). Za kreację odpowiada dział marketingu G+J, zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink. (KC)