Kraj

AMS utworzył dział współpracy z centrami handlowymi

W strukturze AMS SA, firmy reklamy zewnętrznej, utworzono w pionie sprzedaży dział współpracy z centrami handlowymi. Nowa komórka obsługuje klientów...

W strukturze AMS SA, firmy reklamy zewnętrznej, utworzono w pionie sprzedaży dział współpracy z centrami handlowymi. Nowa komórka obsługuje klientów z branży sprzedażowej. W kompetencjach pracowników nowego działu jest zarówno obsługa inwestycyjna, jak i plannersko-sprzedażowa.

– Zdecydowaliśmy się na zmiany, żeby lepiej obsługiwać naszych klientów. Nowy dział będzie współpracować z centrami i sieciami handlowymi, galeriami, sklepami wielobranżowymi. Formuła pracy tego działu zakłada zwiększenie kompetencji zespołu i dążenie do obsługi fullserwisowej – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

Dyrektorem działu została Małgorzata Czechowska, dotychczas dyrektor działu sprzedaży bezpośredniej. Na tym stanowisku zastąpił ją Zbigniew Kaczmarek, dotychczasowy wicedyrektor. Jego zastępcą została Elżbieta Brzuszkiewicz, dotychczas account manager.

AMS współpracuje m.in. z: Castoramą, Media Markt, Intermarche i Leroy Merlin. (BG)