M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ad Fabrika FCB ma nowy team kreatywny, poszerza kompetencje BTL, zmienia nazwę

Serwis Dzienny | 10 stycznia 2008, 06:45

Do działu kreacji agencji reklamowej Ad Fabrika FCB dołączył nowy team kreatywny: Jarosław Spuła, art director, i Adam Mazurek, copywriter...

Do działu kreacji agencji reklamowej Ad Fabrika FCB dołączył nowy team kreatywny: Jarosław Spuła, art director, i Adam Mazurek, copywriter (z DDB Warszawa). Według Łukasza Witkiewicza, jednego z dyr. kreacji agencji (drugim jest Leszek Zieniewicz), wkrótce do działu dołączą także dwa teamy kreatywne, które zajmą się realizacją projektów BTL. - Nie będzie to osobny dział ze swoim szyldem - mówi Zieniewicz - ale odrębny zespół, który będzie miał swoje zadania.

Obecnie trwa rekrutacja do nowego działu, która ma być zakończona w ciągu najbliższych tygodni. Aktualnie dział kreacji Ad Fabriki FCB liczy 10 osób. Pod koniec ub.r. rozstali się z nim Robert Wasilczuk, copywriter, i Przemysław Słodkowski, art director. Nie wiadomo, jakie są ich dalsze plany zawodowe.

Według zapowiedzi Piotra Dominiewskiego, dyr. generalnego Ad Fabriki FCB, w planach jest także przebudowa działu obsługi klienta, ale szczegóły na ten temat na razie nie zostały podane.

Ponadto po półtora roku od globalnego połączenia się sieci Draft i FCB także w Polsce przeprowadzana jest zmiana nazwy agencji - od początku 2008 r. nazywa się ona Draft FCB + Ad Fabrika. Agencja nie planuje większych działań komunikujących zmianę nazwy. - To było "miękka" zmiana - mówi Piotr Dominiewski. - Nowej nazwy używaliśmy w praktyce już od kilku miesięcy, teraz zmieniamy ją oficjalnie.

Planowany jest według Dominiewskiego tylko mailing w tej sprawie, m.in. do klientów. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,