Kraj

TUI zachęca w kampanii do wcześniejszych rezerwacji letnich wycieczek

Biuro podróży TUI Poland Sp. z o.o. rozpoczęło dwumiesięczną wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową pod hasłem "Wyjdź słońcu naprzeciw" promującą ofertę letnich...

Biuro podróży TUI Poland Sp. z o.o. rozpoczęło dwumiesięczną wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową pod hasłem “Wyjdź słońcu naprzeciw” promującą ofertę letnich wycieczek. Jak mówi Ewelina Gawlik, marketing communications manager w TUI Poland, kampania ma zachęcić klientów do rezerwacji urlopu do 13 lutego, do kiedy to obowiązują najbardziej atrakcyjne rabaty dla wcześnie rezerwujących, a oprócz celów czysto sprzedażowych wykorzystuje również elementy budujące wizerunek marki.

Kampania prowadzona jest na outdoorze (240 frontlightów 6×3 w kilkunastu największych miastach przez miesiąc), w prasie (dzienniki, tygodniki, magazyny kolorowe – luksusowe i podróżnicze – przez dwa miesiące), w radiu (dwutygodniowa) oraz w internecie, obejmuje również mailing bezpośredni i materiały POS w biurach podróży TUI. Przygotowały ją agencja reklamowa Peppermint i dom mediowy BrandConnection, z którymi TUI współpracowało już w zeszłym roku. W ramach tej kampanii TUI będzie też promowało bardziej egzotyczne kierunki pod hasłem: “Dalekie kraje z bliska”. Tour-operator podkreśla też swoją wiarygodność (w reklamach pojawia się hasło: “10 lat z wami”).

Niemieckie TUI to jedno z trzech (obok Triady i Neckermana) największych biur podróży w naszym kraju, TUI jest też właścicielem biura podróży Scan Holiday. (MB)