Kraj

Bartłomiej Gomółka nowym szefem strategii w Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wprowadza zmiany w dziale strategii. Ewelina Sęk, która od 1 lipca 2006 r. pełniła funkcję...

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa wprowadza zmiany w dziale strategii. Ewelina Sęk, która od 1 lipca 2006 r. pełniła funkcję planning directora, wyjechała do Grey London. Będzie tam odpowiedzialna m.in. za obsługę jednej z marek Procter & Gamble w regionie EMEA. Sęk wyjechała do Londynu na rok, planuje potem powrót do warszawskiego oddziału.

Obowiązki i stanowisko Sęk przejął Bartłomiej Gomółka. Wcześniej był związany z firmą badawczą IQS & Quant Group. Zajmował tam stanowisko kierownika zespołu badawczego. Agencja planuje znaczne rozszerzenie kompetencji działu strategii. – Jego zespół będzie się zajmował nie tylko przygotowywaniem strategii dla klientów i marek. Chcemy też prowadzić własne projekty badawcze, a doświadczenia Bartłomieja Gomółki w tej kwestii są nieocenione – mówi Pietro Leone, regional managing director Grey Global Group, a równocześnie managing director Grey Worldwide Warszawa. (AMS)