Kraj

SM Mlekpol rozważa relaunch marki Milko

Agencja Świeża Bazylia PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii RP dotyczącej relaunchu marki Milko z portfolio SM Mlekpol. Nie wiadomo,...

Agencja Świeża Bazylia PR będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii RP dotyczącej relaunchu marki Milko z portfolio SM Mlekpol. Nie wiadomo, jakie działania są przygotowywane. Agnieszka Maliszewska, rzecznik Mlekpolu, powiedziała jedynie, że chodzi o “odświeżenie linii Milko”. Ewa Gromadzka, dyr. marketingu Mlekpolu, dodaje, że firma myśli o działaniach wizerunkowych dla marki Milko, ale na tym etapie nie może podać żadnych szczegółów planowanych działań. Nie wiadomo, czy będzie się to wiązało z inwestycją w kampanię reklamową w mediach, a jeśli tak – której agencji będzie powierzone to zadanie. Ostatnio dla marki Mlekpol pracowały agencje Opus B i Inmark.

Na markę Milko składają się śmietana, mleko, jogurty, kefiry, maślanki oraz produkty probiotyczne.

Świeża Bazylia PR rozpoczęła obecnie współpracę z marką Milko obejmującą obsługę działań incentive związanych z finałem promocji konsumenckiej “Milko – zmień swój dzień”. Agencja jest odpowiedzialna za realizację eventu. Współpraca nie jest wynikiem przetargu – Świeża Bazylia współpracuje z SM Mlekpol już od ponad roku, przy okazji realizacji projektów dla różnych marek. (AMS)