Kraj

Zumi.pl prowadzi działania wizerunkowe i informuje o nowych możliwościach serwisu

Do końca stycznia br. potrwa kampania wizerunkowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Jest ona kontynuacją działań autopromocyjnych i kampanii telewizyjnej zapoczątkowanych w...

Do końca stycznia br. potrwa kampania wizerunkowa lokalizatora internetowego Zumi.pl. Jest ona kontynuacją działań autopromocyjnych i kampanii telewizyjnej zapoczątkowanych w listopadzie ub.r. Reklamy pod hasłem “Teraz Zumi lokalizuje więcej” pojawiły się na outdoorze w ośmiu największych miastach. Celem kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku Zumi.pl jako jedynego na rynku lokalizatora internetowego. Dodatkowo reklamy poinformować mają o nowych możliwościach, jakie od niedawna oferuje Zumi (m.in. panoramiczne wycieczki w technologii trójwymiarowej, zwiedzanie ciekawych miejsc czy zabytków; lokalizowanie bankomatów we wskazanej okolicy etc.). Kampanię przygotował dział marketingu Grupy Onet. (BG)