Kraj

Starcom odnotował 30-procentowy wzrost przychodów w 2007 r.

Dom mediowy Starcom w 2007 r. odnotował blisko 30-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów reklamowych. Przychody agencji rosły w podobnym...

Dom mediowy Starcom w 2007 r. odnotował blisko 30-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów reklamowych. Przychody agencji rosły w podobnym tempie. Wartość budżetów brutto obsługiwanych przez Starcom przekroczyła w ub.r. 1,3 mld zł, wynika ze wstępnych szacunków firmy.

Wzrost wartości obsługiwanych budżetów został wygenerowany zarówno przez licznych nowych klientów pozyskane przez Starcom w 2006 i 2007 r. (m.in.: ZPT Warszawa, Grupa TVN, ITI Neovision, Allegro.pl, Orkla Foods, Eurobank, Multikino, Rainbow Tours, Atlantic, NBC Universal, Legg Mason, Estee Lauder, MTV Polska, Oticon), jak i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi o nowe marki (np. Commercial Union Direct) oraz zwiększenie wydatków przez dotychczas obsługiwane firmy.

Jeszcze większy, blisko 40-procentowy wzrost wartości netto obsługiwanych budżetów raportuje cała grupa Starcom MediaVest, do której oprócz Starcomu należą również domy mediowe MediaVest, Starlink oraz wyspecjalizowane firmy Next i Substance Brand Consulting (m.in. MediaVest wygrał przetargi GlaxoSmithKline oraz Getin Holding). (JP)