Przetargi

S4 zdobyło budżet reklamowy KUPS o wartości 2 mln euro

Agencja reklamowa S4 zdobyła wart 2 mln euro budżet kampanii informacyjnej propagującej picie soków co najmniej pięć razy dziennie w...

Agencja reklamowa S4 zdobyła wart 2 mln euro budżet kampanii informacyjnej propagującej picie soków co najmniej pięć razy dziennie w przetargu prowadzonym przez Krajową Unię Producentów Soków (KUPS).

W przetargu pokonała dziewięć innych agencji, których nazw nie ujawniono.

Jak informuje Andrzej Drozd, odpowiedzialny w KUPS za przetarg, warunkiem realizacji projektu, a także podpisania umowy z agencją jest pozytywna decyzja Komisji Europejskiej o przyznaniu środków finansowych na realizację projektu “5 razy dziennie warzywa i owoce”. – Aktualnie trwa procedura składania wniosku do KE na dofinansowanie tego projektu. O tym, czy otrzymamy dofinansowanie na realizację projektu, dowiemy się od KE w drugiej połowie roku i wówczas przystąpimy do realizacji projektu – mówi Drozd.

KUPS zrzesza ponad 40 firm (w tym także producentów opakowań, surowców, zagęszczonych soków itp.). Budżet planowanej kampanii wynosi 2 mln euro (1,5 mln w pierwszym roku jej trwania, 0,5 mln w drugim).

Kampania według wstępnych założeń ma obejmować: ogólnopolską telewizję, prasę, działania PR i BTL oraz uruchomienie witryny internetowej. KUPS chce, aby w realizacji projektu wzięły udział znane osoby. (BG)