M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mother wygrała paneuropejski przetarg na launch Hyundaia i10

Serwis Dzienny | 11 stycznia 2008, 06:45

Agencja reklamowa Mother zdobyła wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy dla debiutującego modelu Hyundai i10. W konkursie pokonała niemiecką...

Agencja reklamowa Mother zdobyła wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy dla debiutującego modelu Hyundai i10. W konkursie pokonała niemiecką agencję WOB, brytyjską The Bank i hiszpańską Revolution.

Hyundai jest pierwszym motoryzacyjnym klientem agencji Mother. Agencja ma zająć się zarówno opracowaniem strategii komunikacyjnej, jak i kreacji reklam wprowadzających Hyundaia i10 w Europie.

Dotychczasowa agencja Hyundaia VCCP nie brała udziału w przetargu.

Rozstrzygnięcie tego konkursu nie wpływa w żaden sposób na obsługę reklamową Hyundaia w Polsce. Nadal pozostaje ona w agencji Chocolate. Obsługą mediową zajmuje się natomiast ZenithOptimedia Group. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,