Kraj

Red8 rozbudowuje agencję; Michał Leszczyński account directorem/strategic directorem

Z początkiem stycznia 2008 r. Michał Leszczyński dołączył do agencji Red8. Objął stanowisko account directora/strategic directora. Będzie odpowiedzialny między innymi...

Z początkiem stycznia 2008 r. Michał Leszczyński dołączył do agencji Red8. Objął stanowisko account directora/strategic directora. Będzie odpowiedzialny między innymi za współpracę z takimi kluczowymi klientami agencji, jak: American Restaurants, Zelmer, US Pharmacia. Dodatkowo będzie wspomagał zarząd Red8 w realizacji strategii rozwoju agencji.

Adam Niesłuchowski, dyr. ds. rozwoju agencji, zapowiada ponadto, że w ciągu najbliższych kilku tygodni skład agencji powiększy się o cztery osoby w kreacji oraz 3-5 nowych osób w dziale obsługi klienta. – Mamy tyle zapytań przetargowych, że nie jesteśmy w stanie na wszystkie odpowiedzieć – mówi Niesłuchowski. – Potrzebujemy nowych ludzi także do realizacji nowych projektów, o których na razie nie mogę mówić. Obecnie w Red8 pracuje 31 osób.

Niesłuchowski wyjaśnił, że na początku lutego ruszy kampania autorstwa Red8 związana z pojawieniem się na rynku nowej marki, ale nie podał, jakiego klienta dotyczyć będą te działania.

Niesłuchowski dodał ponadto, iż w lutym planowane jest powstanie nowej struktury, która, aczkolwiek powiązana z Red8, będzie funkcjonować niezależnie. Na tym etapie Niesłuchowski nie chciał podać szczegółów dotyczących nowego projektu.

Michał Leszczyński jest absolwentem SGH. Z reklamą i komunikacją związany jest od 11 lat. Wcześniej pracował w Testardo/Testardo Bates/Testardo Red Cell, Polymusie i Paralotnej, obsługując m.in. takich klientów, jak: Orange, Commercial Union, GlaxoSmithKline, US Pharmacia, Frito Lay Poland, Ferrero, Raisio Polska Foods, PTC, Grupa Żywiec, BMW, Unilever, Kia, Nikon. (AMS)