Kraj

Powstała firma ImpressionMedia, wydawca prasy luksusowej

ImpressionMedia jest nowym wydawnictwem magazynowym. Jego właścicielką jest Iwona Gutowska, prowadząca od lat agencję ImpressionArt zajmującą się m.in. organizacją eventów....

ImpressionMedia jest nowym wydawnictwem magazynowym. Jego właścicielką jest Iwona Gutowska, prowadząca od lat agencję ImpressionArt zajmującą się m.in. organizacją eventów.

Trzon personalny ImpressionMedia tworzą osoby, które przeszły z wydawnictwa Numedia. Dyrektorem generalnym nowej spółki została Elżbieta Orbach, były wydawca magazynu “Gentleman”.

W najbliższych planach ImpressionMedia jest wydawanie skierowanego przede wszystkim do kobiet luksusowego katalogu o modzie, stylu i nowych trendach. W tym roku katalog najprawdopodobniej będzie mieć dwa wydania (pierwsze na początku marca), a w przyszłości być może cztery rocznie. Ukazaniu się poszczególnych numerów towarzyszyć będą imprezy dla środowisk związanych z modą.

Redaktorem prowadzącym katalogu została Klaudia Kloczkowska, która do tworzenia każdego numeru będzie zapraszać inną osobowość spośród m.in. stylistów czy projektantów mody. Nakład katalogu wyniesie ok. 20 tys. egz. i będzie dystrybuowany bezpłatnie w ściśle wyselekcjonowanych miejscach, w których pojawiają się jego potencjalni odbiorcy.

Kolejnym planowanym przez ImpressionMedia tytułem jest miesięcznik dla mężczyzn.

Za reklamę i marketing tytułów ImpressionMedia odpowiada Dorota Więch, za opiekę artystyczną – Anna Nowak. Do zespołu dołączyli także Dominika Pawelec jako business development manager i grafik Daniel Łyżwiński. (KP)