ImpressionMedia jest nowym wydawnictwem magazynowym. Jego właścicielką jest Iwona Gutowska, prowadząca od lat agencję ImpressionArt zajmującą się m.in. organizacją eventów.
Trzon personalny ImpressionMedia tworzą osoby, które przeszły z wydawnictwa Numedia. Dyrektorem generalnym nowej spółki została Elżbieta Orbach, były wydawca magazynu “Gentleman”.
W najbliższych planach ImpressionMedia jest wydawanie skierowanego przede wszystkim do kobiet luksusowego katalogu o modzie, stylu i nowych trendach. W tym roku katalog najprawdopodobniej będzie mieć dwa wydania (pierwsze na początku marca), a w przyszłości być może cztery rocznie. Ukazaniu się poszczególnych numerów towarzyszyć będą imprezy dla środowisk związanych z modą.
Redaktorem prowadzącym katalogu została Klaudia Kloczkowska, która do tworzenia każdego numeru będzie zapraszać inną osobowość spośród m.in. stylistów czy projektantów mody. Nakład katalogu wyniesie ok. 20 tys. egz. i będzie dystrybuowany bezpłatnie w ściśle wyselekcjonowanych miejscach, w których pojawiają się jego potencjalni odbiorcy.
Kolejnym planowanym przez ImpressionMedia tytułem jest miesięcznik dla mężczyzn.
Za reklamę i marketing tytułów ImpressionMedia odpowiada Dorota Więch, za opiekę artystyczną – Anna Nowak. Do zespołu dołączyli także Dominika Pawelec jako business development manager i grafik Daniel Łyżwiński. (KP)