Kraj

Kanały z portfolio At Media osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc.

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie...

Według AGB Nielsen Media Research prezentowane przez At Media kanały osiągnęły udział w oglądalności powyżej 10 proc. w komercyjnej grupie docelowej (16-49). Stacje z portfolio At Media obejrzało w czwartek 10 stycznia 9 milionów Polaków, co stanowi ponad jedną czwartą populacji.

– Miniony rok był dla kanałów tematycznych okresem dynamicznego wzrostu. Stacje tematyczne umocniły swoją pozycję, zwiększając znacząco udział w rynku. Wczorajszy wynik – ponad 10 proc. udziału w oglądalności kanałów z naszej oferty – potwierdza kierunek i dynamikę zmian zachodzących na rynku telewizyjnym. Tak wysokie udziały w oglądalności dotychczas osiągały wyłącznie duże stacje telewizyjne. Uzyskany przez nasze kanały wynik jest niższy od wyników generowanych przez TVP2 już jedynie o niecałe trzy punkty procentowe – mówi Maria Wajda, dyrektor operacyjny At Media.

W styczniu ubiegłego roku dom sprzedaży At Media reprezentował 26 kanałów tematycznych. Dzisiaj w ofercie At Media dostępnych jest 37 stacji (m.in.: Canal Plus, Canal Plus Sport, Canal Plus Sport HD, Ale Kino!, Planete, MiniMini, ZigZap, Hyper, Kuchnia.TV, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Club, Zone Reality). W pierwszym kwartale tego roku do portfolio At Media dołączą kolejne kanały.

Kanały reprezentowane przez At Media są dostępne w pakietach reklamowych grupujących programy adresowane do określonych grup widzów. (DD)