M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Siedem agencji w przetargu Tatry; rozstrzygnięcie pod koniec marca

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2008, 06:45

Grupa Żywiec, prowadząca przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra, rozmawia z siedmioma agencjami, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Short-lista będzie wybrana po...

Grupa Żywiec, prowadząca przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra, rozmawia z siedmioma agencjami, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Short-lista będzie wybrana po pierwszych prezentacjach, które mają się odbyć pod koniec stycznia.

Nie podano, jakie agencje zaproszono do przetargu. Obecnie brand jest obsługiwany przez Leo Burnett Warszawa. Tatra pozycjonowana jest w segmencie lower mainstream, ale przegrywa konkurencję z takimi markami, jak: Żubr (Kompania Piwowarska) i Harnaś (Carlsberg Polska), które zajmują odpowiednio pierwszą i drugą pozycję. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,