M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowe osoby w dziale reklamy "Pulsu Biznesu", Nierychło kończy współpracę z tytułem

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2008, 06:45

Do działu reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) dołączyły trzy nowe osoby: Robert Łajewski jako key account manager oraz Aneta...

Do działu reklamy "Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Polska) dołączyły trzy nowe osoby: Robert Łajewski jako key account manager oraz Aneta Antosik i Barbara Kowalczyk, które obejmą stanowisko przedstawicieli handlowych.

Łajewski był wcześniej związany z Wydawnictwem Prasa Podlaska (Mecom). Przez ostatni rok pracował jako trener biznesowy w firmie szkoleniowej Akademia Nauki.

Bonnier poinformował także, iż po wielu latach pracy wydawca "Pulsu Biznesu" Andrzej Nierychło zdecydował się w porozumieniu z zarządem na zakończenie etatowej współpracy z Bonnier Business Polska. (KC)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,