M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alfa Star zwiększa budżet reklamowy o ok. 40 proc.

Serwis Dzienny | 14 stycznia 2008, 06:45

Biuro podróży Alfa Star rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą sprzedaż wycieczek na tegoroczny sezon letni. W przedsprzedaży przy rezerwacji do końca...

Biuro podróży Alfa Star rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą sprzedaż wycieczek na tegoroczny sezon letni. W przedsprzedaży przy rezerwacji do końca stycznia biuro oferuje rabaty do 22 proc. od cen katalogowych. Kampania obejmuje outdoor (116 nośników 6x3 i 231 billboardów we wszystkich miastach wojewódzkich oraz w Bydgoszczy i Rzeszowie), telewizję (sponsoring wybranych seriali i programów w TVP1, TVP2 i Polsacie) oraz w internecie.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Bandera, natomiast planowaniem i zakupem mediów marketer zajął się we własnym zakresie. Według danych Expert Monitora i Media Watch Alfa Star na reklamy w ub.r. wydało ok. 5,3 mln zł (bez rabatów).

Jak mówi Małgorzata Kozakowska, dyrektor marketingu Alfa Star, tegoroczny budżet reklamowy firmy jest o ok. 40 proc. wyższy. Obecna kampania zaplanowana jest na miesiąc, biuro planuje powtórzenie kampanii w maju (prawdopodobnie na większych nośnikach), przygotowuje ją we współpracy z ambasadą Egiptu (Alfa Star specjalizuje się w wycieczkach do tego kraju). W 2006 r. z oferty tego biura podróży skorzystało 72 tys. turystów. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,