O ok. 70 proc. wzrosła sprzedaż kawy Prima Finezja podczas promocji BtoB “Rozmowy z Finezją” prowadzonej w okresie wrzesień-grudzień ub.r. Dane te dotyczą 1,5 tys. sklepów, które wzięły udział w programie. Autorem projektu była agencja Data Solutions.
Głównym celem projektu było wsparcie relaunchu produktu Prima Finezja, a także budowa relacji pomiędzy producentem a pracownikami sklepów. Projekt miał za zadanie zagwarantować odpowiednią ekspozycję na półce.
W sklepach biorących udział w programie wolumen sprzedaży nowych opakowań kawy Prima Finezja w stosunku do sprzedaży standardowej wzrósł o 69 proc. Wzrost liczby face’ów na sklepowych półkach zanotowało 85 proc. sklepów biorących udział w akcji, a 25 proc. zbudowało także ekspozycję dodatkową promowanego produktu.
Akcję opisywaliśmy szczegółowo w DS “MMP” 26 września ub.r. (TW)