Kraj

New Age Media poszerza ofertę o usługi z dziedziny kreacji

Dom reklamy kinowej New Age Media rozszerza dział obsługi klienta o usługi z dziedziny kreacji. Celem jest dodatkowe wsparcie dla...

Dom reklamy kinowej New Age Media rozszerza dział obsługi klienta o usługi z dziedziny kreacji. Celem jest dodatkowe wsparcie dla realizacji projektów specjalnych typu “ambient”.

Rozszerzenie oferty o usługi kreatywne jest przede wszystkim związane z zapotrzebowaniem ze strony klientów NAM (w tym agencji reklamowych i domów mediowych) na sprawną adaptację realizowanych kampanii i pomysłów do warunków i specyfiki przestrzeni w multipleksach.

W związku z rozszerzeniem oferty do zespołu New Age Media dołączyła Emi Szkurłat, obejmując stanowisko creative specialist. Wcześniej Emi Szkurłat pracowała m.in. jako grafik-designer w pracowni architektonicznej Massie Design. Jest absolwentką Warszawskiej Szkoły Reklamy, a obecnie poszerza swoją wiedzę w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych.

– Zadaniem Emi Szkurłat jest współpraca i pomoc w dopasowaniu projektów reklamowych naszych klientów do warunków, jakie panują w tak specyficznej przestrzeni, jaką stanowią kina wielosalowe. W ten sposób chcemy pomóc agencjom kreatywnym w realizacji pomysłów kreatywnych w kinach – powiedział Michał Zieliński, dyrektor ds. marketingu i badań rynkowych w NAM International.

New Age Media obecnie oferuje czas i przestrzeń reklamową na 344 ekranach, w multipleksach Cinema City, kinach Orange IMAX oraz kinach wielosalowych sieci Helios i Kinopleks. (MKS)