Zagranica

Elektrolux w Rosji oferuje zagraniczne samochody jako nagrody

Klienci, którzy kupią urządzenia Elektroluksa, mają szansę wygrania zagranicznego samochodu. Silna kampania promocyjna zaczęła się w połowie kwietnia i będzie...

Klienci, którzy kupią urządzenia Elektroluksa, mają szansę wygrania zagranicznego samochodu. Silna kampania promocyjna zaczęła się w połowie kwietnia i będzie trwała do końca maja. Promocja składa się z dwóch części. Pierwsza proponuje 5-proc. obniżkę ceny na pralki i inne produkty AGD. Druga część polega na wypełnieniu kuponów, ktore biorą udział w losowaniu 18 samochodów marki Skoda Felicia. Elektrolux, który jest pozycjonowany w Rosji jako marka premium, jest pierwszą zachodnią firmą, która oferuje zagraniczne samochody jako nagrody promocyjne. Do tej pory nagrodę zazwyczaj stanowiła rosyjska Lada. Pierwszą część promocji realizuje Art-Promotion przy pomocy ulotek i spotów radiowych. Druga część składa się z 200 spotów w rosyjskich kanałach telewizyjnych: NTV, TV6 i STS. Kampanię telewizyjną realizuje rosyjski oddział BBDO.