Kraj

Prima rozpoczyna promocję z elementem społecznościowym

Należąca do Sara Lee Coffee & Tea marka Prima rozpoczyna promocję z elementem społecznościowym. Akcja "Gdzie Prima, tam rozmowa" będzie...

Należąca do Sara Lee Coffee & Tea marka Prima rozpoczyna promocję z elementem społecznościowym. Akcja “Gdzie Prima, tam rozmowa” będzie trwać trzy miesiące i ma zbudować lojalność konsumentów, a także budować trial.

Zadanie dla konsumentów polega na wycięciu i wysłaniu symboli z promocyjnych opakowań kawy Prima Finezja. Wraz z symbolami należy przesłać także dwa adresy: swój oraz osoby, której pragnie się sprawić niespodziankę i zaprosić do rozmowy przy kawie. Każda z nich otrzyma jedną filiżankę, a wskazana przez konsumenta osoba wraz z prezentem dostaje także personalizowane zaproszenie do rozmowy.

Oprócz szansy na zdobycie jednej z 60 tys. filiżanek wszystkie nadesłane zgłoszenia biorą udział w loterii, której głównymi nagrodami są wycieczki. Wiadomość o akcji ma rozchodzić się m.in. przez marketing szeptany. Projekt przygotowała agencja Data Solutions. (TW)