Zagranica

Agencja Lowe France zdobyła paneuropejski budżet reklamowy Kii Cee'd; w Polsce obsługa bez zmian

Agencja reklamowa Lowe France zwyciężyła w paneuropejskim przetargu prowadzonym przez Kia Motors Corporation dla modelu Kia Cee'd. Lowe Strateus zajmie...

Agencja reklamowa Lowe France zwyciężyła w paneuropejskim przetargu prowadzonym przez Kia Motors Corporation dla modelu Kia Cee’d.

Lowe Strateus zajmie się opracowaniem strategii i komunikacji reklamowej dla Cee’da w Europie. Będzie współpracować z domem mediowym Kii – Innocean Worldwide.

Do przetargu zaproszono cztery agencje z Wielkiej Brytanii i Europy. Na krótkiej liście znalazły się dwie, nazwy drugiej nie ujawniono. Wiadomo jedynie, że w przetargu nie brała udziału dotychczasowa brytyjska agencja Kii – Mustoes.

Rozstrzygnięcie paneuropejskiego przetargu reklamowego dla modelu Kia Cee’d nie powinno wpłynąć na obsługę reklamową koncernu w Polsce. Dla Kia Motors Polska pracuje tu agencja Paralotna. Rozstrzygnięcie przetargu paneuropejskiego nie zobowiązuje Kia Motors Polska do zmian zasad współpracy z lokalną agencją. (BG, na podst. “BrandRepublic”)