Kraj

Kuba Wojewódzki twarzą kampanii Converse'a

Z okazji stulecia istnienia marki obuwniczej Converse firma AmerSport, wyłączny dystrybutor marki w Polsce, przygotowuje polską odsłonę kampanii wizerunkowej. Wystąpi...

Z okazji stulecia istnienia marki obuwniczej Converse firma AmerSport, wyłączny dystrybutor marki w Polsce, przygotowuje polską odsłonę kampanii wizerunkowej. Wystąpi w niej Kuba Wojewódzki, showman uznawany za rodzimego skandalistę.

– Chodzenie w butach Converse’a jest jak chodzenie z Marilyn Monroe – stylowe, zauważalne i świadczące o klasie. Poza tym lubię dobre towarzystwo złych chłopców – tłumaczy swój udział w reklamie Wojewódzki, którego wizerunek w materiałach promocyjnych znajdzie się w otoczeniu ludzi-symboli popkultury, m.in. aktora Jamesa Deana.

Kampania obejmująca outdoor, prasę, internet oraz materiały POS ruszy pod koniec lutego br. Koncepcję kreacji przygotowała agencja Anomaly z Nowego Jorku, a zrealizowała ją holenderska agencja Staat. Planowaniem i zakupem mediów zajął się AmerSport we współpracy z domem mediowym Pro Media House.

AmerSport, będący jednocześnie dystrybutorem Converse’a w Czechach, na Słowacji, Białorusi i Ukrainie, planuje także współpracę z lokalnymi celebrities w czeskiej i słowackiej odsłonie kampanii. Na razie nie ujawniono nazwisk tych gwiazd. (KC)