Kraj

Hexeline odmładza grupę docelową

Hexeline zamierza w tym roku wprowadzić nową linię odzieży, która byłaby adresowana do młodszych klientek. Obecnie główną grupą klientek firmy...

Hexeline zamierza w tym roku wprowadzić nową linię odzieży, która byłaby adresowana do młodszych klientek. Obecnie główną grupą klientek firmy są panie wieku 35-50 lat. Nowa linia ma być zbliżona do tego, co prezentują marki Max Mara, Escada.

– Zmierzamy do odmłodzenia grupy docelowej. Dlatego wprowadzamy ubrania casual, weekendowe, dżinsy, swetry, koszule, marynarki – mówi Eliza Kruppik, dyr. marketingu Hexeline.

Hexeline zamierza w najbliższym czasie rozpocząć cykl spotkań dla stałych klientek – Akademia Stylu. Firma zrezygnowała z wykorzystywania klasycznego outdooru. Myśli o reklamie wielkogabarytowej. Nadal będzie prowadzić reklamę w magazynach kobiecych i kanałach TV.

Marketer samodzielnie zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. W tym roku planuje ekspansję na zachodzie Europy – wkrótce otworzy m.in. swój butik w Brukseli. Przychody firmy w 2007 r. wyniosły ok. 50 mln zł. (MKS)