Kraj

Appetita rozpoczyna nową komunikację z konsumentem

Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy Ziołopex. Kampania w prasie i telewizji jest realizowana w nowej konwencji...

Rusza kampania reklamowa Appetity, flagowej marki w portfolio firmy Ziołopex. Kampania w prasie i telewizji jest realizowana w nowej konwencji komunikującej brand. Reklamy promują wybrane przyprawy sygnowane przez Appetitę, zaś naczelnym hasłem kampanii jest “Appetita. Pełna aromatu”. Reklamy w prasie, sygnowane hasłem “Zaczaruj aromatem z Appetitą”, zawierać będą przepis na posiłek z użyciem wskazanej przyprawy. W ramach kampanii prasowej przygotowano osiem reklam wybranych przypraw jednorodnych oraz mieszanek przyprawowych. Kampania TV oprze się na stacjach ogólnopolskich. 30-sekundowy spot będzie emitowany przez najbliższe sześć tygodni. Kreację kampanii TV i prasowej przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, jej realizacją zajęła się agencja 3Group. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Appetita, jak powiedział Andrzej Izraelski, dyr. ds. rozwoju Jutrzenki SA (w jej strukturach funkcjonuje Ziołopex), była marką, której tempo wzrostu było 4-krotnie szybsze od tempa wzrostu całego rynku przypraw, biorąc pod uwagę 2006 i 2007 r. Dodał także, że firma nie wyklucza akwizycji w obrębie rynku szeroko pojętych kulinariów. Nie wiadomo jednak, czy Jutrzenka jest już w trakcie rozmów na temat akwizycji kolejnej spółki, czy też dopiero rozgląda się na rynku i czeka na interesującą propozycję. (MKS)